Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kytt01

10. 10. 2011 21:58
hmmm

"Mýtus o zneužívání sociálních služeb"? No, asi byste si vy "levičáci" měli dohodnout nějaký společný postup, před pár dny tu jistý "levicový" bloger vytáhnul částku 144 milionů Kč ročně, které jsou zneužívány... Pravděpodobně máte přístup ke zdroji, odkud to vzal, muselo to být něco veřejného, protože pán je laik, nikoli politik. Každopádně vzhledem k tomu, že se sama denně starám o prakticky nevidomého mi je tak nějak u zadní části těla jak vaše poplácávání se po rameni, tak nějaký týden toho či onoho. Podfinancované studenty prodávající "Světlušky" či "Bílé pastelky" taky nemám problém veřejně poslat v ona místa - dokud "levice" nezatrhne jejich poflakování na ulici výměnou za konkrétní a přiměřeně ohodnocenou pomoc konkrétním nevidomým, nemám o zprostředkované sbírky zájem. Nepotřebuju živit přetrhdíla v organizacích, kteří by mi říkali, co je pro mě nebo mého klienta dobré. Je to na vás, zatím jste toho moc nepředvedli - i já jsem jako pečovatel podhodnocena.

0 0
možnosti
  • Počet článků 48
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 781x
Nevidomý politik za ČSSD. Mezi jeho oblasti patří zejména bezpečnost, informatika, egovernment a z pochopitelných důvodů také sociální politika. Je předsedou a členem několika orgánů s celorepublikovou působností, které se nejen těmito oblastmi zabývají.