Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Taky jsem asociál. :-) Mě se vždycky líbily "teambuildingy", které jsme si zorganizovali sami, v menší skupině.Pokud organizaci zadá HR manager nějaké agentuře, vždycky z toho vyjde akce nedůstojná dospělých lidí.

0 0
možnosti

Já tyhle akce nenáviděla, protože byly dobrovolně povinné, kdo odmital, musel se zpovidat, proč nechce jet. A nejhorsi byly vánoční vecirky celeho regionu nebo kraje,to nas vecer v pul 6 po praci odvezli busem nekam 100km daleko,tam nejprve byla prezentace manažerů,pak teprve zábava a vracelo se domů ve 2 nebo ve 3. Jsem ráda,že už je to minulost.

1 0
možnosti

Pokud se mezi teambuilding počítají i posezení v restauraci, firemní grilovačka apod. (tj. akce, odkud mohu vypadnout, kdy chci), tak proč ne - ale jen v případě, že je mi s kolegy dobře i v práci.

Ale takové ty "klasické" teambuildingové akce (tj. to, co se pod tím rozumí - že se vyjede někam do pr-... (pryč) a tam se dělají různé krávoviny (jedno, jestli to jsou různá "cvičení" nebo např. prezentace), tak to s díky odmítám. Už např. proto, že takové akce se obvykle konají o víkendech, a ty já chci trávit v klidu doma s manželkou nebo jednou za měsíc u našich - a taky proto, že z nich nemohu vypadnout, kdy chci.

A že jsem "asociální", mi je jedno (ostatně vzhledem k mé psychiatrické diagnóze označení "asociální" není daleko od mého skutečného vztahu k lidem - zejména těm, kteří mi nejsou úplně nejblíže - jako např. moje manželka). Radši budu "asociální", ale s čistým svědomím než "sociální" s pocitem, že jsem se zpronevěřil sobě samému.

1 0
možnosti
Foto

Patřím už k těm starším a díky tomu jsem žádný teambuilding na vlastní kůži nezažil. Ale náhodou jsem se stal svědkem jednoho takového teambuildingu. Účastnili se jej prodejci jednoho druhu nealkoholického nápoje, vesměs mladí lidé. Probíhalo to formou sportovních soutěží, rozdělili je do družstev a soutěžili ostošest. V práci soutěžili, kdo toho více prodá, teď soutěžili ve sportu. Jak to končilo večer, to nevím.

Silně mi to připomínalo branněsportovní hry, které jsem několikrát zažil za socíku. Tehdy jsem se jim pokud možno vyhýbal pro branné discipliny a ideologický podtext. Někteří se na ně však docela těšili - večer byla chlastačka a sem tam i nějaké to sexuální dobrodružství.

0 0
možnosti
  • Počet článků 48
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 781x
Nevidomý politik za ČSSD. Mezi jeho oblasti patří zejména bezpečnost, informatika, egovernment a z pochopitelných důvodů také sociální politika. Je předsedou a členem několika orgánů s celorepublikovou působností, které se nejen těmito oblastmi zabývají.